2007. július 8., vasárnap

Előszóban

Különböző okok miatt - vega, anyai ágon örökölt reformer és krónikus véjt vacser - meglehetősen válogatós vagyok. Szóval amit máshol adnak, mások írnak le, azt a legtöbbször én egy picit máshogy csinálnám (igen, szűz jegyben születtem). Keresek, kutatok, majd saját ízlésem szerint összeboronálom a legígéretesebbnek tűnő variációkat. Néha sikerül, néha nem. Ide azokat írom le, amik sikerültek, pont azért, hogy a már ízlésemre formált fogások reprodukálhatóak maradjanak a következő alkalommal is.

Azaz itt elsősorban magamnak dokumentálok. Aztán írom Neked, barátnak, rokonnak, aki járt nálam, evett nálam. Aki tőlem nem a mekibe menekült, hogy jól is lakjon (ez is benne van a pakliban), és a nálam kóstoltakat szívesen próbálná ki otthon is. Hogy aztán szülessen valami hasonló, valami még jobb. Aztán ha az is sikert arat, majd együtt örülünk.

Mindent úgy írtam le, hogy minden magamfajta amatőr, de még a teljesen kezdő kukta is simán elboldoguljon vele. Úgy, ahogy én szerettem volna, ha valaki nekem az elején ezeket leírja. Remélem hasznotokra lesz.

Nincsenek megjegyzések:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin